‘Tarifa’ van Kiki van Dijk

Ga jij naar Spanje op vakantie? Na het lezen van ‘Tarifa’ van Kiki van Dijk wil je waarschijnlijk je bestemming wijzigen.

Vakantiethriller

In de vakantiethriller ‘Tarifa’ wordt je meegenomen in het leven van Liv en Alex. Eigenaren van een bedrijf dat festivals organiseert. Alex werkt dag en nacht om het bedrijf draaiende te houden. Het valt Liv op dat Alex de laatste tijd wat afstandelijker en gespannen is. Hoogtijd voor vakantie. Ze gaan met hun zoon Pepijn een week naar hun geliefde Tarifa. Het vakantieoord waar ze jaarlijks tot rust komen.

Bijzondere aankomst

Terwijl Alex en Pepijn de gaan surfen, rust Liv uit met een boek en een gin tonic. Ze moet al snel weer denken aan hun bijzondere aankomst op het eiland. Een jonge dame stond in de aankomsthal op hun te wachten. Alex leek zenuwachtig van haar te worden. En dan dat incident op het toilet. Gelukkig is het daarbij gebleven. En kunnen ze nu genieten van een week zon, zee en strand

Mysterieuze verdwijning

Al snel blijkt deze week alles behalve rust te brengen. Pepijn verdwijnt midden in de nacht. Alex gaat naar hem op zoek en wil absoluut niet dat Liv met hem mee gaat zoeken. Wanneer de politie ineens bij Liv op het vakantieresort langskomt wordt haar grootste nachtmerrie waarheid.

Mysterie en sterke personages

Tarifa is een thriller vol mysterie. Lang heb je als lezer geen idee wat er precies met Alex en Pepijn is gebeurd. Dat niet iedereen is, wie hij zegt te zijn, wordt al wel snel duidelijk  Het is Kiki van Dijk met deze thriller weer gelukt om je als lezer mee te nemen op een spannende reis. Met sterke personages, goed beschreven karakters en een verrassende wending weet ze de lezer prima te boeien.

Kiki van dijk heeft met Tarifa weer een heerlijke vakantiethriller geschreven. Net als in haar vorige boeken neemt ze je mee naar een nieuwe vakantiebestemming. Na het lezen van haar boeken zal je vakantie naar één van deze oorden nooit meer hetzelfde zijn. Fijne vakantie!

Meer boeken van Kiki van Dijk: